2015. június 17., szerda

Kritika #2





Blog:


Kinézet:

Nekem tetszik....csak fejléc,a háttérszín,és a chat ,és a zenlejátszó elüt egymástól..... vagy a háttérszínt vagy a chatat lehetne  világosítani,vagy sötétíteni,illetve a zenelejátszót rózsaszínre át színezni.Nekem személy szerint zavaró hogy két oldalt vannak a modulok mert így nem tudom hogy hova figyeljek....De....nekem bejön.

Történet:

IMÁDOM!Rendszeres olvasód vagyok és meg kell hogy mondjam hogy imádom az írásod!
Tetszik ahogy leírod.Beletudom élni magam a történetbe.Igaz hogy nem mindenhol részletesen írod le a történéseket de attól függetlenül nagyon jó blog.
Meg az is tetszik ahogy Damont és Jace-t formálod meg.Amikor először belekezdtem a blogba ugye
Jace volt az igazgató...én először azt hittem hogy valami tanár diák blog lesz de megleptél ezekkel a vérgepárdokkal.... :D Az első fejezet után bőszen folytattam  tovább az olvasást.

Csak így tovább! Siess a Kövivel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése