2015. november 9., hétfő

Katniss visszatér + Elvihető fejléckép

Sziasztok! ^^ (Neharagudjatokezmégnemaversenyeredményebocsi!)


A hatalmas szünet után én is visszatértem! :) Volt pár rendelésem még régebben, amit nem tudtam elkészíteni (Elnézést, gondjaim adódtak...). Nem tudom, hogy azok a bloggerek/bloggerinák még szeretnék-e megkapni a rendelésüket, ha igen, írjanak nekem bátran (Chat-ben, e-mail-ben, vagy akár facebook-on) Most minden levelet kitöröltem, tiszta lappal kezdek. Lehet tőlem rendelni fejlécképet, teljes designt és könyvborítót. :) A design és fejléc készítés elég sok időt vesz igénybe, így egyszerre csak 3 rendelést tudok fogadni. Az Aktív/Inaktív modulban láthatjátok, hogy van-e szabad hely, de megkérdezhetitek chat-ben is, nem harapok! ;) 


Mára pedig hoztam nektek egy elvihető fejlécet (A feliratot kérésre cserélem! :)) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése