2015. november 17., kedd

Legszebb fejléc

Meg is érkeztem az első eredményhirdetéssel. Annyi hozzáfűznivalóm van, hogy a díjakért november végéig jelentkezhettek. Ha nem teszitek, a díjat a soron következőnek adom oda! A nyeremények is csak jelentkezéssel kaphatóak meg. Ha a nyertes visszautasítja a bekerülést, a második még megkaphatja :) A bekerülőtől még fogunk néhány munkát kérni, hogy lássuk, tényleg jól szerkeszt.
Meglepődtem, hogy a (szerintem) legszám dobogós fejlécek mind kék színűek, ezért úgy gondoltam, hogy egy egyszerű kék oklevelet kaptok. Az oklevélért e-mailen írjatok, és az interjú kérdéseire is ott válaszoljatok.
Őszintén szólva mindhárom fejléc nagyon tetszik, és gyönyörűen van kidolgozva. Mivel nagyon szépen megvannak a kivágások, eltüntetések... ezért a fejléc (össz)hatása alapján döntöttem. Gratulálok!

Az interjúk kérdései:
- Mióta foglalkozol szerkesztéssel?
- Miért foglalkozol vele?
- Mit ad neked a szerkesztés?

3. Helyezett: Starlight Design
2. Helyezett: Suttogás
1. Helyezett: Tamed- Megszelidítve

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Nagyon köszönöm a helyezettet! Hol jelentkezhetnék a nyereményekért? :) ♥

    xxDonatella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, bocsi a késői válaszért :)
      v.j.frye2@gmail.com Ezen az e-mail címen jelentkezhetsz érte :)

      Törlés
  2. ÚrIsten :O erről a versenyről teljesen elfeledkeztem :) nagyon köszönöm ♥♥♥♥

    VálaszTörlés