2015. július 25., szombat

Kritika #10




Kinézet:

A fejléc önmagában szép lett. Jól van megszerkesztve, a kivágások is jók... viszont egybe az egész design... nekem sok. A háttér nagyon elvonja a figyelmet a blogról. Szerintem egy sima, egyszínű kép sokkal jobban mutatna ott. A modulsáv elég gyér... Minimum egy tartalomas és egy infós modul kéne még. Chat létfontosságú. A fejléc alatt az oldalas modul teljesen felesleges, ha csak a főoldal linkje van ott. Szerintem fontos a rendszeres olvasók modul, mert az olvasók többsége kis lustika, nem írnak véleményeket, de valamennyi visszajelzést kaphatsz azáltal, hogy feliratkoznak a blogodra és látod, hogy van vmennyi követőd... esetleg egy közvélemény-kutatást... szerintem egy rónak fontosak az emberek véleménye, de így.... chat, feliratkozás és közv-kutatás nélkül gyakorltilag majdhogynem teljesen elzárkózol. A szövegtörzs nagyon széles, olvasás közben összevissza golyózik a szemem. Nem jó. Nem szólok bele, de olyan, mintha egyszer belekezdtél volna a blogba és utána június végén befejezted volna. Az elején szerintem sokszor kéne posztolni, hogy lássák: a blog aktív és jó, érdemes elolvasni a történetet...
Ha nagyon nem megy kérj meg bárkit egy designes oldalról, akár innen is ;)

Nem bántás céljából, de én így látom 4/10

Történet:

Sablonos. Jó elmegy egy meghallgatásra és lám lám tetszik nekik. Van benne egy rész ami tetszett. Amikor az anyukájától kapott egy levelet. Ez volt az egyetlen rész ami tetszett. Igaz hogy még csak 2.fejezet van fent, és én csak ezek alapján tudok írni. A részek hosszúak, de nincs benne sok esemény. Jó reggel fel kel fogat mos, majd másnap már megy is egy meghallgatásra. Többet nem tudok írni a kevés fejezet miatt.

6/10

Most ezt a kritikát 2-en írtuk mert Vanessa egy idejig nem lesz elérhető, ezért befejeztem.

Vanessa J. Frye
~Dodó xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése