2015. július 14., kedd

Kritika #7




Fejléc:

Nekem nagyon tetszik, nincs tele zsúfolva bár az egy rossz pont hogy az az óra belelóg szegény lány fejébe. Zaynnek a feje egy kicsit fura de nem nagyon feltűnő. A karakterek jól vannak kivágva ezért nem tudok hozzá mást fűzni csak annyit hogy tetszik.

10/9

Design:

Az összhatás az jó. Tetszik hogy a háttér világosabb így kiemeli a bejegyzéseket. Amikor megláttam a fejezeteid címét akkor nagyra nyitottam a szemem. Nagyon tetszik hogy mozog, és a bejegyzéseidnek a címei is tetszenek (a betűtípus). A modulokkal annyi a bajom hogy a chatat és az információkat feljebb raknám, meg nem értem hogy minek felülre az a mozgókép? A betűk színe jó nem bántja a szemem. 

10/9.5

Történet:

Nagyon tetszik! Részletesen írod le és kibővíted a cselekmény szálakat. Eltudtam képzelni az egészet egytől-egyig. Tetszik ahogy megformázod a karaktereket, nem logikátlan teljesen átgondoltan írod le a cselekvésüket. Az egy jó pont hogy Zayn nem híres. Imádom az ilyen blogokat, sőt még rossz fiú is.
Örömmel kezdtem el olvasni a blogod és nem csalódtam. A részek hosszúak és nem találtam helyesírási hibát. Várom a folytatást szóval így tovább! Van tehetséged az íráshoz!

10/10

ÖSSZ: 28.5 pont


                                                                                                                         ~Dodó xoxo

1 megjegyzés:

  1. Drága Dodó!

    Nagyon hálás vagyok neked, hogy vetted a fáradtságot, és időt szántál a blogomra. Rettenetesen mosolyogtam, miközben olvastam a soraidat, hiszen tetszett neked a történetem, és ez rengeteget jelent számomra. Mérhetetlenül köszönöm neked. <3

    Puszi,
    Briana

    VálaszTörlés