2015. július 25., szombat

Kritika#11




Design:

Amikor elsőször megláttam az volt az első gondolatom hogy : WAF? Na jó ez tetszik! Nagyon ügyi vagy, és tök jó mert így egy napló, könyvnek néz ki. Imádom! Nagyon ötletes. Bár én nem találom a chatat, pedig az fontos. (Vagy csak én vagyok vak?) XD 

10/9

Történet:

Tagolatlan a szöveg. Én keresnék egy bétát. Vicces a kivitelezés, is nagyon jó. Nekem tetszik az amiről írsz. Ötletes bár van benne sablon story. Új város, új iskola stb. De egy valami miatt nagyon tetszik : Otaku. Egy egy animés jelenet elképzelése. Ez nem mindennapi blog bár egy kicsit hajlik afelé. Vigyázz hogy ne legyen sablonos hanem több egyediséget vigyél bele mint eddig. Sok sikert!

10/8

~Dodó xoxo







1 megjegyzés:

  1. Hali.Imádom a blogotokat. :) A most értékelt blogot be tudnád linkelni?Fontos lenne.
    Xxx.Gina

    VálaszTörlés