2015. július 18., szombat

Kritika #8

Nem szeretnélek megbántani, ez csak egy őszinte kritika a részemről.
Az, hogy megfogadod-e a tanácsimat már a te dolgod ;)


Fejléc:

Szép... lenne, ha nem lenne Luke feje úgy eltorzítva és összenyomva. A gyertyás kép szerintem nagyon nem illik oda, ha csak úgy nézed a fejlécet, de történettel együtt érthető. Egy kicsit sok képből van összevágva de amúgy első látásra teljesen elvarázsol. Ha nem nézem meg közelebbről, akkor tuti, hogy nem veszek észre semmi különöse. A lányt szerintem jobban kivághattad volna, illetve szerintem nem kell ennyi kép egy fejlécre. Nekem picit túlzsúfoltnak tűnik.

Ezek csak apróbb dolgok amik nekem szemet szúrtak; 9/10

Design:

Ha jól látom DeviantArtos, de egyébként nagyon tetszik. Picit keskeny mindkét sáv. Mindenképp szélesebbre venném legalább egy picit a fő sávot. Nem tudom, hogy én vagyok vak, vagy sem, de nagyon kicsik a betűk. A modul sávban nagyobbak a karakterek, mint középen a blog lényege. Az információs dobozkát középre igazítottra csinálnám. A chatet sokkal fentebb vinném. A ,,más levelek" című cseréket levinném egészen a chat helyére A könyvborító és a blogarhívum helyét megcserélném. Fogalmam sincs miért, de  a menünél a díjak és a dalok menüpontban a végén pont van. Minek? Címnél nem rakunk ki pontot, csak felkiáltó jelet és kérdőjelt. Én csináltam volna a menühöz egy levelek című pontot a blogarchívum helyett, hogy könnyebben el lehessen igazodni közöttük, mert még igaz, hogy csak két blogos oldalnyi van, de ha több lesz majd, akkor nem fogja az olvasó megtalálni a végét, csak sok-sok lapozás után.

Mellékesebb dolgok, de az a dolgom, hogy megmondjam ;) 8/10

Történet:

Még sose találkoztam ilyen típusú történettel, de tetszik az alap ötlet, hogy levelekben írod meg a történéseket, ezáltal eltehetsz költői kérdéseket. Egy picit már unom, hogy mindig vagy a legjobb barátba habarodnak bele a lányokba, vagy az ellenségükbe. Az Erikes részek engem jobban érdekelnek mint a Luke-osok, de ez van. Azokra gondolom még várni kell. Helyesírás: Úgy gondoltam, hogy ezt itt mindenképp meg kell említenem, mert szörnyű és emiatt néhány mondatot kétszer is el kell olvasnom, hogy valami értelmeset kihámozzak belőle. Tele vannak a levelek gépelési és helyesírási hibákkal, vagy éppen elírásokkal. Olyan mintha megírnál egy részt és átnézés nélkül nyomod fel a levelet, mert ezek a hibák mellett még fogalmazási hibákat is találtam.. Van nekünk egy profi helyesírás-ellenőrzőnk azért, hogy használjuk.Nem a legtökéletesebb, de megmutatja a nagyon durván elírt, vagy elgépelt szavakat. Maga a történet ígéretesnek indul, tehát még szemmel fogom követni az eseményeket ;)

9/10

ÖSSZ: 26/30

Remélem, hogy nem sértődtél meg, mert nem az volt a szándékom.
További jó blogolást,
Vanessa xx

2 megjegyzés:

  1. Drága Vani! Igaz nem az Én blogomról írtál, de azért jobb ha tudod, hogy neked is van egy csomó vesszőhibád, elgépelésed és némely mondatnak nem igen van értelme! Csak azért mondom, hogy te is nyugodtan használhatnád a helyesírás-ellenőrző fantasztikus találmányt! ;)

    VálaszTörlés
  2. Sosem értettem miért kritizál és osztogatja a tanácsokat olyan, aki fele annyira nem ért hozzá mint a rendelő...ez nekem no sens...

    VálaszTörlés